Sunday 22 July 2012

Hello Kitty Theme Park Yang Oh! Terbaik



Hello rakyat jelata, we all rasa telah banyak we all sharing is caringkan kepada korang mengenai tempat-tempat dahsyat yang bakal/telah muncul di selatan tanah air ini. Antara yang telah aku bebelkan ialah cam Johor Premium Outlet, Pinewood Iskandar Malaysia, Legoland Malaysia, dan bagai-bagai lagi lah! Kini, sukacita dimaklumkan terdapat satu lagi tarikan mantap level OMG yang mungkin menyebabkan ada diantara korang akan terpikir untuk menetap di Johor buat selama-lamanya. Ladies and gentleman, makcik dan pakcik, janda dan duda, we present to you..

HELLO KITTY INDOOR THEME PARK

 
Indoor Theme Park empat tingkat yang menelan kos sejumlah RM350 million ini terletak di Puteri Harbour, Nusajaya dengan keluasan floor area of 60,000 sq ft, dan 100,000 sq ft lagi adalah untuk retail space.


Benda alah ni actually dah kecoh lama dah, aku je yang lambat nak update, maklumlah sebab JB ni terlalu banyak sangat tempat havoc yang level mesti pergi, sampai nak blogging pon cam takde mase. Anyway kalo ikot banner yang aku tengok aritu, bende hello kitty ni opening Oktober 2012. Ha! Ape lagi, moh la!

FYI, bukan hello kitty sorang je yang bakal korang godam-godam nanti, ade banyak gak character kartun lain yang turut memeriahkan majlis, antaranya Bob The Builder, Barney & Friends, Angelina Ballerina, Thomas Train & Friends, dan jugak Pingu. Tengok lah tu gambar character yang aku sebut tu yang sedang dok loncat-loncat, cute kan?


Soal tiket masuk bape hengget, nak beli kat mane ape sume tu aku cam belum dapat ape-ape info lagi, kalo ade info lain nanti aku update semula kat entry baru, so boleh dapat banyak entry kan, so bila orang datang kat Merepekayam so orang cam wow, blog ni.. Banyaknye entry! GooD! #Oh kbai

So ape-ape pon we all kat Johor ni sangat-sangat lah welcome kepada seluruh rakyat jelata yang tak berapa nak Johorean tu, or mahupon yang asli Johorean untuk sama-sama meramaikan lagi selatan tanah air ini bersama-sama berhappy-happyan seisi keluarga.


Hello Kitty <3 Merepek Ayam
*Oh I'm touched

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...