Sunday 16 September 2012

Ko Kata Dia Ni LELAKI?!



Pada suatu hari yang cuacanya tak panas tak sejuk, redup-redup ayam je, telah google search akan daku pasal K-pop idol yang kaki panjang-panjang unta tu. Cam aku terpikir camne nak bezakan wajah-wajah idols cam wonder girls, girls generation, kara, 2NE1, t-ara dan sewaktu dengan nya, muka sume dekat-dekat je! Suara pon lebih kurang copy paste je. #EH! ingat nak cakap dalam hati je tadi, ter type pulok. Da siap kompare sesama idols, aku compare pulak dengan miss universe2 dorang, aduh!! Pun lebih kurang jugak. Takdok beza! Doktor yang sama dorang pakai. Tiba-tiba aku terperasan satu wajah yang wow! Fantastic baby!

WOW~~ fapable! Maksud aku incredible! Aku belek description die tulis nama minah ni Mini Han. Cute je nama dia. Mini ialah juara Miss International Queen 2010. Aku pon cam nak tau lebih lanjut pasal pertandingan ratu cantik ni, sebab aku ni kolot! Yang aku penah dengar Miss World dengan Miss Universe je, hok lain tu dop penah. Tatkala aku membuka website rasmi Miss International Queen, kedua-dua bola mataku berpintal-pintal bila terlihat contest ini adalah untuk GOLONGAN TRANSGENDER! Like seriuosly?! OH SHIT! Aku tak puas hati, aku belek balik gambar Mini tadi.


Holly SHIT man! How come??!! Boleh tak kalo aku tanak percaya yang dia tu adalah LELAKI? Boley tak? Please~


Nak yang lagi dahsyat, ni ha link dia, selamat berfantasi di sini. --> http://www.missinternationalqueen.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...