Tuesday 18 September 2012

Shila Amzah&Diana Liu Harapan Malaysia Dalam ASIAN WAVE



Baru je tadi aku main tekan-tekan kat laptop ni, tiba-tiba terkeluar Youtube, fine. Aku pon mainla scroll-scroll tiba-tiba Youtube cam suggest video to watch, aku pon klik la kan, dah dia suggest aku klik je lah. TIBA-TIBA bulu roma aku naik tegak 90 darjah bile tengok video itu. Mata tak berkelip!


Rupanya la ni tengah berlangsungnya satu Pertangdingan Nyanyian seantero Asia yang bernama "声动亚洲 Asian Wave". Pertandingan tersebut dijalankan di Shanghai menampilkan penyanyi mantop daripada Jepun, Korea, China, Thailand dan banyak lagi.


Daripada 30 orang peserta, hanya 12 orang terpilih ke final yang akan berlangsung pada 20 September ini. Pusingan awal telah pun berlangsung daripada 31 Ogos sehingga 6 September yang lalu. Dua penyanyi Malaysia iaitu Shila Amzah dan Diana Liu masing-masing berjaya melayakkan diri ke peringkat final bersama finalist yang lain. Tahniah~ 

FINALIST ASIAN WAVE 2012
CHAIYOK ND LALA! Eh cop! SHILA!!


ya tuhan comelnye shilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... <3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...