Wednesday 15 February 2012

Apa Akan Terjadi Lagi 50 Tahun Akan Datang




Kadang-kadang aku cam terpikir apalah yang akan terjadi ek lagi 50 tahun dari sekarang. Setiap penambahan tarikh harian kita membawa diri kita ke dimensi masa yang lebih kertu. Apa tu kertu? Korang tanyalah makcik belakang rumah korang yang pakai serkup lipsik merun tu, ha! dia tahu. Hamek ko ayat aku memalam buta ni kan, merepek mereban! Tapi takpe la kot, nama pon Merepek Ayam kan, tak kan nak cita pasal persidangan Umno plak tol ark? Tapi serius dowh, bila kita renung kejap pasal 50 tahun lagi apa yang bakal belaku, aku jadi cam errrrr..Hmm.. Kalo korang? Ape yang korang bayangkan? Kalo aku, aku terbayang..


OH NO!

ihsan: Afif

2 comments:

Lieza Nordin said...

agagagga... ==' dora the explorer un dan tua.. ==' ... 50 thn lagi?? kita un sama la.. tuaa((KALAU UMO PNJG))... taupun dh xda.. huhuhu... :D

Roll Nam said...

merepek ad isi xpe..50 taun akn dtg.Maybe kt Mlaysia ade nternet free kt sume tmpat..xde lg pswrd2 neh..fon hrge murah sbb owg dh gune bnde len yang msih ak xdpt byg apakah??n owg duduk kt mlake atau perak dh leh g keje kt kl sbb kete ngn minyak nek hrge n owg xnk beli..then bru kjaan tbukak ati nk upgrade sstem pngankutan setare ngn korea atau jepUUn..atau jangkaan kedue..KITE STILL HIDUP GINI..xde pe yg mningkat just hrge brg mningkat.huhu..nk agak pe jd 50 taon akan dtg..kite tgok dulu 50 taon lepas aca ner mlaysia dulu ngn skg..s leh wat agak pe jd 50 tan akan dtg..maybe 80 taon akan dtg..maybe xsampi sbb tiupan sangka kala trjd..whewh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...