Thursday 26 July 2012

Memang Sah Bella Is A BITCH!



Permohonan maaf secara terbuka yang telah dilakukan oleh si Kristen Stewart terhadap Robert Pattinson itu sedikit pon tidak menyembuhkan hubungan mereka yang kini tengah sumpah retak. Malah apa yang terjadi ialah si Robert Pattinson dilihat telah packed barang-barangnya dan berhambos dari rumah mereka di Los Angeles sejurus selepas berita tercetus bahawasanya dia main kayu tiga dengan pengarah cerita "Snow White & The Huntsman", Rupert Sanders (married with two children). 

US Weekly telah mengpost satu cover story berserta beberapa keping gambar curik yang berjaya disnap oleh jurugambar terbaik punya pada 17 Julai. Hasil tangkapan adalah adegan-adegan curang si Kristen dengan director tu yang sedang syok kissing each other dalam mini cooper milik pompuan tu dekat Pacific View Trail (parking area). Ape? Parking area je? How cheap!

 



Sejurus selepas rahsianya terbongkar di dada majalah, Kristen mengaku mengenai scandal itu dan membuat permohonan maaf secara terbuka. "I'm deeply sorry for the hurt and embarrassment I've caused to those close to me and everyone this has affected," statement dia kat People Magazine. "This momentary indiscretion has jeopardized the most important thing in my life, the person I love and respect the most, Rob. I love him, I love him, I'm so sorry."






Sehingga kini Merepek Ayam masih belum lagi mendapatkan maklum balas daripada Edward, still sedang menunggu reply sms daripadanya. Mungkin dia masih marah dan tertekan, takpe, kita tunggu. 




 Hi Mr Director.







"YAY!! SEMUA AKU NAK! AKU MEMANG TAMAK, NGAHAHAHA.."













Conclusion:
Supa Hoe










 OHMAGA! THAT BITCH STOLE MA TITLE? OH NO YOU DIDN'T!!


source: yahoo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...