Tuesday 17 July 2012

Smartfon Takde Lah Changgeh Mane!



DIA KATA:
"Weh! Style la smartphone ni, macam-macam dowh application pelbagai fungsi. Semuanya di hujung jari. Serius dowh wa cakap lu, tolong lah tuka henpon macam aku, ni dah 2012 kot, tengok ni aku tunjuk ko salah satu application dia yang sangat changgeh! Jap eh... Hah! Aku tunjuk ko yang ni lah.."


"Ha! Name application ni hmm.. tah ape tah aku pon tak tau, yang aku tau apps ni boleh meramal cuaca kita esok lusa tulat ape bagai tau! So kita bolehlah plan bile kene bawak payung, bila jangan cuci kereta, orang kata sediakan snow cap sebelum salji? Ha gitu lah! Stylo kan??!!"


AKU KATA:
"Oh ye ke? Yang aku pelik nya henpon mahal-mahal ribu riban camni cume dapat check untuk esok lusa tulat je? Kalo gitu henpon aku lagi changgeh dan pantas meramal! Tengok ni..




Kejap lagi MALAM."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...