Tuesday 20 December 2011

Tips Diet Yang SUMPAH Berkesan



Daripada korang dok menipu edit sana sini bagi nampak kurus, canggih, takde lemak dan bergetah macam kat dalam entry Penipuan Era Masa Kini, bek la korang ikut tips diet yang aku nak sharing is caringkan dalam entry Merepek Ayam arini. Insyaallah dengan izin Yang Maha Kuasa akan kurus jua seperti yang diingini. Ni dia bukti kejayaan aku yang aku nak kongsi bersama dengan para-para reader yang tak jemu-jemu menggugel Merepek Ayam, ha ni dia..

*alhamdulillah dengan berkat usaha dan amalan yang aku amalkan selama ni

TIPSNYA:

Langkah Pertama
Perlulah ade semangat yang kental dan utuh untuk menguruskan badan, atau untuk mengecilkan apa-apa jua yang beso.

Langkah Kedua
Pusingkan kepala korang ke kiri tepat seperti dalam gambar rajah di bawah sehingga urat leher sebelah kanan terasa agak tegang. (Lakukan dengan berhati-hati, elakkan sebarang kehelan atau ketelengan)


Langkah Ketiga
Lebih kurang sama seperti Langkah Kedua jugak, cuma tukar dari kiri ke arah kanan pulak. Pusingkan kepala korang ke kanan tepat seperti dalam gambar rajah di bawah sehingga urat leher sebelah kiri pula terasa agak tegang. (Ingat lagi sekali! Lakukan dengan berhati-hati, elakkan sebarang kehelan atau ketelengan)


OK dah buat? Bagus! Then step seterusnya ialah..

Langkah Keempat
Ulang Langkah Kedua dan Langkah Ketiga berkali-kali. (Ikut cam kat bawah ni)


Dah? Bagus.. 

PERINGATAN!

Senaman ini WAJIBlah dilakukan TERUTAMANYA time korang dioffer untuk makan makanan yang sangat-sangat sedap, makanan yang free, makanan yang diakui tahap kalorinya, Mekdi, Kepsi, Pizza, Cheese Cake Secret Recipe, Ayam Chop, Cheese Nan, dan semua yang sejenis dengan mereka. Kalo korang mampu buat senaman ini ketika berlakunya situasi yang disebutkan tadi, insyaallah tak lama lagi korang kompom kurus! Lagi kerap bole buat, lagi cepat korang kurus.



SELAMAT MENCUBA DAN SEMOGA BERJAYA!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...