Sunday 18 December 2011

Cheesy Ultimate Piza Yang Urrgh!




Mase first time tengok mende nih kat dalam tb rase macam wao! Terejekulasi minda kejap melihat adegan tarik meraik lendiran bendalir itu. Pastu poster dia pulak kemain lagih siap cakap ianya gabungan 7 keluarga cheese yang paling dahsyat dalam dunia, iaitu Cheddar, Provolone, Monterey Jack, Cream Cheese, Mozzarella, Parmesan dan juga Romano. Sumpah aku tak tau menawu pon kewujudan bende tuh, ko cakap dalam tu ade Monalisa pon aku ye kan aje.

Kite cut short kan cita maka pergilah aku dengan adik aku that day ke lembah piza itu untuk menerai ke-ultimate-tannya. Kami menunggu dengan muka yang penuh dengan sinar harapan. 18minit kemudian...


Hatiku tiba-tiba berdetik dan berkata-kata:
* detikan pertama: eh.. bunga rafflesia!
* detikan kedua: keciknya.. dalam gambo kemain lagi macam karpet!
* detikan ketiga: gila kau setiap detik hati aku nak tulis!

Dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim, ngap! Haaaa.. Nak tau ape perasaan aku time tuh? Teruskan menscroll ke bawah.

GIGITAN PERTAMA

GIGITAN KEDUA

GIGITAN KETIGA

GIGITAN KEEMPAT

GIGITAN KELIMA

GIGITAN KEENAM

GIGITAN KETUJUH

Demikianlah antara perasaan-perasaan aku ketika menikmati piza tersebut mengikut turutan gigitan. Dan setelah selesai ketujuh-tujuh turutan itu, yakni selaras dengan 7 ultimate cheesy seperti yang digembar-gemburkan, inilah hasilnya. Yay!


Selamat menjamu selera!!

5 comments:

tunku salleh said...

kellas...!

Shuffix said...

kan!

ahmad said...

Hahahaha .... atok raso kau poie salah tompek, pizah hard camtu kot namo er. Atok dan poie mo uwan ko kek PIZZA HURT, mmg sejibik dlm gambar, kan maem suko uwan ko menguyah er sampai ode bawak balik nak bg kek kucing er. Tapi kucing er menangis bilo nak mulo makan tu ... agak2 er apo sobab er cor cito cor cito ....

remi said...

yg last tu.. ieeee....

Shuffix said...

yg last tu puas!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...