Wednesday 8 August 2012

Lawak Berbalas Bala




SAHAK: Weh Bachok! Aku ada teka-teki baeekkk punya untuk nko.

BACHOK: Ha, amender?

SAHAK: Ok, pada suatu malam di jalan yang gelap dan sunyi, ko ternampak ada satu lampu dari jauh semakin lama semakin menghampiri ko, ape bende tu?

BACHOK: Motor.

SAHAK: Yelah aku tau motor, tapi ape? Harley Davidson ke, Yamaha LC ke, Scrambler?

BACHOK: Mane lah aku nak tau jenama dia ape!

SAHAK: Hahaha.. Lek r, nama pon teka-teki aku, suka aku la nak olah camne, ngahahaa... Ade lagi ni! Ok, pada suatu malam di jalan yang gelap dan sunyi, ko ternampak ada dua lampu dari jauh semakin lama semakin menghampiri ko, ape bende tu?

BACHOK: Kereta.

SAHAK: Yelah aku tau lah kereta, tapi ape? Mercedes ke Volkswagen ke Preve?

BACHOK: Tanak macam celaka plak kan teka-teki nko! 

SAHAK: Hahaha rilek ar bro! 

BACHOK: Kalo gitu aku pon ade teka-teki gak. Ok, pada suatu malam di jalan yang gelap dan sunyi, ko ternampak ada seorang pompuan pakai seksi giler, skirt pendek siap stokin jaring-jaring lagi, ko agak siapa tu?

SAHAK: Pelacor lah!

BACHOK: Yelah aku tau pelacor, tapi siapa? Kakak nko ke bini nko ke mak nko?

SAHAK: ****


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...