Friday 10 August 2012

Apalah Nasib Orang Anti-Sosial Ni [Aduh Stress!]



Perbualan di antara aku (peminat sukan tanah air) dengan seorang kakak (anti-sosial level ROTFL). Kisah benar yang baru jek belaku aritu. 


AKU: Kak, doa-doakan lah Pandelela menang tau malam ni.

KAKAK: Ko merepek ape neh?

AKU: Akak! Sukan lah! Malaysia lawan malam ni.

KAKAK: Sukan?

AKU: Ya Ampun kak!! Sekarang ni kan musim Olympic 2012! 

KAKAK: Lah yeke? Kat ne sukannye tu?

AKU: Akak memang tak tau pape ke? Kat London lah!

KAKAK: Mak oi, jauhnye kat London, ingat kat KL je. Yelah selalu kan sukan-sukan ni kat KL je, tak pon paling jauh pon kat Penang.

AKU: Oh my god.

KAKAK: Akak ni malas lah bende-bende gitu. 

AKU: Takpe lah kak, yang penting tolong doa-doa je Pandelela menang malam ni. 

KAKAK: Pandelela tu sukan ape?

AKU: Terjun 10m platform wanita.

KAKAK: Oh, so short-form dia Pandelela lah?

AKU: ASTAGA! Pandelela tu nama orang kak! Penerjun yang wakil Malaysia tu lah!!

KAKAK: Ooo.. Ingatkan nama sukan tu Pandelela.

AKU: *muka kejong



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...