Wednesday 8 August 2012

Ayat Paling Keji Tahun 2012



Ketika berada di majlis perkahwinan saudara-mara ke sepupu sepapat sahabat handai ke, mahupun adik beradik, perkara yang paling perlu kita elak kan adalah mendekati pakcik-pakcik kecoh, makcik-makcik busy body as well as atok-atok kepoh. Jika korang ingkar dengan perintah ini, maka habislah korang akan dicuit oleh spesis ini lalu bisik lah akan mereka ini kat telinga korang... "LEPAS NI NKO LAH! HAHA.."


Maka korang pon akan lantas terasa sangat tak best, tekanan, hormone imbalance dan sebagai-bagainya. Oh benci! Tapi takpe, kru Merepek Ayam dan jugak diri aku sendiri juga turut memahami perasaan itu, you are not alone, ok. So ape yang aku nak gebangkan harini ialah kita perlu membalas perbuatan mereka itu, supaya mereka boleh rasa ape yang kita rasa tatkala mereka mengungkapkan ayat azimat tersebut! Secara tak langsung Merepek Ayam harini mengumumkan ayat paling keji untuk tahun 2012 ialah "LEPAS NI NKO LAH! HAHA.." effective from today 9 Ogos 2012. 

Cara membalas dendam (bukan nak kuajo, just nak bagi mereka rasa ape yang kita rasa, LOL)

Korang kene hapal ayat azimat itu dalam otak dan permanent install terus dalam memory otak korang. Korang kene ambik peluang untuk hadir dalam majlis kenduri arwah sedara mara ke, majlis pengkebumian ke, apabila korang terserampak je makhluk-makhluk yang dok cuit korang kat kenduri kawin haritu, terus cuit dorang balik macam mana dorang cuit korang that day lantas bisikkan kata-kata azimat tersebut ditelinganya. 

BINGO!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...