Tuesday 8 May 2012

Bukti FB Timeline Dibenci & Dikeji



Kehadapan Facebook yang disayangi dan dijulangi,

Seperti yang aku pernah carutkan sebelum ini dalam entry BENCHI Profile Timeline FB Yang Bongok Ayam [BANGKANG!], memang bukti dah jelas nyata depan mata. Pada suatu malam yang hambar ni, aku sebenarnya tengah sangap dok carik cara-cara nak fameskan blog, tetibe baru je type HOW TO dia dah kua tuhhh!! (refer figure below). See!!!! Aku da cakap, ko memang degil macam keldai! Takde, sekarang aku nak balik profile aku jadik macam yang lama. Tak sanggop hidup menjulingkan mata ngadap timeline ngko yang macam chelaka tuh! Aku bagi ko masa sebulan dari sekarang. Kalo tak, ko tau lah nasib kau!


Ko ingat engko biru ngko dah bagos?! **PTUIH!!




"Berkhidmat Untuk Masyarakat Internet!"

Yang Sedih Marah dan Gundah,
FB:  MerpekAyam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...