Friday 4 May 2012

Bila Nama Cina Di Englishkan



Oh hari tu kan, aku ada kenal sorang amoi ni, nak kata cun tu hmmm boleh laa.. Tapi! Kulit dia pergh! Putih melepak wacakaplu! Macam boleh nampak darah dia mengalir dalam sesalur urat dia. *Ohtipuje. Maka perbualan pun bermula lah seperti yang tertera di bawah:


Aku: Eh amoi! I dari tadi panggil u amoi saja ho? Hayya.. U nama apa punya?

Amoi: Oh yalohh! I pon tada taw nama U ley, nama I Ting Mui Yen, nama U?

Aku: I nama Iron Aziz. Panggil I Iron je.

Amoi: Hahaha.. U manyak kelaka ho?

Aku: Yaloh! Kucing I pon kata I banyak kelaka punya, haha.. 

Amoi: Hayya U sangat pelik punya.

Aku: Eh! U nama English tada kah? Member I lain ho, yang Chinese punya, wah! Semua ada nama English punya tau!

Amoi: Eh! I ada nama English punya la. Nama English I Annie.

Aku: Oh! Annie. Sir name U kan Ting, so I can call U Annie Ting la heh?

Amoi: Yaloh, kawan office I pon panggil I Annie Ting.

Aku: So can I call you Tenuk?

Amoi: Hei! Don't la. Call me Annie Ting.

Aku: OK. Errmm.. Babun?

Amoi: Please. Call me Annie Ting.

Aku: OK, how about Mentadak Mentadu?

Amoi: What is wrong with you? I told you to call me Annie Ting!

Aku: Ok Ok I'm trying! Errmm.. Senduk?

Amoi: ANNIE TING!!

Aku: OK fine. Babi Hutan.

Amoi: F**K U Son of A Bi**H!

Aku: Aik??



1 comment:

affat said...

syapq mmg ko kuat merepek la..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...