Thursday 8 March 2012

Makanan Paling Tinggi Kolesterol Di Duniawi



Pada suatu ketika sedang sibuk membabi buta tuli di tempat kerja dengan berjawatankan Kay You Elle Eye Executive, lalu aku pon rehat sejenak menunaikan permintaan perut aku yang kian demanding semenjak dua menjak nih! Siod betol. Lalu aku makan lah bende alah ni sebab tu je yang ada kat keliling aku.

Ye, memang taste ko memang really, really REALLY GOOD!!!

Kunyah lah akan daku dengan slow-slow sambil membelek-belek plestik bungkusan roti itu. Jangan risau, aku makan guna tangan kanan la, aku belek-belek pakai tangan kiri kot. Haduh...!!! Concern naw dengan aku.

Belek dan belek dan belek..

 




 





HERRKKKK!!!!!!!!!!!

 
TIBA-TIBA AKU TERNAMPAK 




Oh no.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...