Tuesday 6 March 2012

Hilary Duff Yang Hilang DITEMUI!




Mesti ramai yang tertanya-tanya manalah pergi nya si Hilary Duff ni, kan? Ke tak de? Memang tak tertanya-tanya ke? Betul? Ah! Sudah lah kaw, ko ingat aku tak tau ko hafal lagu So Yesterday? Siap pakai ringtone dia lagi zaman 2005 dulu, polifonik lagik! Cet!!

Takde apa pon, aku just nak bagitau ko, tadi aku dan kru Merepek Ayam tersermpak minah ni time carik barang kat kedai 5 ringgit. Ha! Ye la tu! Kedai yang front promoter dia cakap macam tape rekorder yang diplay-rewind-play-rewind 14,000 kali sehari (8:00am-10:30pm)Non-Stop! Yup! Thats it! Haa.. Sempat aku snap gambar dia, ye la kan, artis. Tapi aku pelik la, kenapa rupa pompuan ni tak seperti yang aku bayangkan selama ni? Kemera aku rosak kot!








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...