Monday 30 April 2012

Gadget Pencari Barang a.k.a Sumpah Aku Nak



Anda cuai??
Anda kuat berangan??
Anda banyak makan semot??
Kurang makan kismis??
Kapasiti ingatan anda terhad??

Maka teknologi ini memang SUMPAH untuk korang!!
dan jugak aku


MEMPERKENAL KAN.....


THE FINDER!! 


Ya! Suatu lagi teknlogi terkini yang mana mampu mencari dan mempertemukan benda-benda yang memang korang sangat suka untuk TERhilangkan. Gadjet "iPhone" look alike ini didatangkan bersama stiker berbentuk bulat yang saling mengconnect antara "iPhone" cermin tu dengan bende bulat tuh.


Contoh:

 

Mula-mula korang cabutlah stiker bulat tu and tempek kat mana-mana barang yang korang suka nak dia hilang, or barang yang korang plan untuk hilangkan. Hok ni aku amik kunci sebagai contoh. Lepas tempek je kat kunci tu, korang halakan "iPhone" cermin tu ke arah barang yang korang tempekkan stiker tu tadi dan bagilah nama kat barang tuh! Nanti dia save lah dalam memory dia.


Ha OK lepas korang dah hilangkan barang tadih tu, korang jalan-jalan la mundar mandir dalam area situ situ, pastu korang pon buat la muka macam eh! Mana aku letak kunci tadi ek? Alaaa.. Tensyen nye! Eh! Lupa lah! Aku kan ada The Finder ni! Ha! Lepas dah buat muka macam tu, korang type lah barang yg korang nak carik tadi tu kat "iPhone" cermin tu, pastu nanti dia cam cakap kat mana korang sembunyikkan. Tada!!



Kadang-kadang memang bukan kita nak dia hilang, tapi dah memang dia nak hilang. Kita tak boleh nak buat ape kan? So lepas ni konfirm para wanita queen control dan cemburu-buta-type akan menempek stiker tu kat tengkok laki masing-masing. Eh! Ape aku type ni, ingat nak cakap dalam hati je, tertype pulak. Kbai lah~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...