Monday 28 November 2011

Oh Bangga!



JESS LEE

kenal?

Kalo kenal bagus la korang lagi advance dari aku, so gi la main jauh-jauh. Satu bende yang menarik minat aku untuk aku selitkan dicelah Merepek Ayam ni ialah...




Yer, dia ni lah Jess Lee (李佳薇) yang dimaksudkan itu. Dia ni merupakan pemenang reality singing contest kat Taiwan yang sumpah terkenal disana iaitu Taiwan's Super Star. Dia sangat bangga dan berani yer membawak lagu bukan mother-tongue dia. Sekaligus menjadi the only one yang memilih lagu melayu dalam contest tersebut. Mesti Jaclyn Victor bangga dan kembang semerbak tengok video ini. 

Ingat lidah jawa macam aku ni je yang hadap nak hafal lagu korea, ade jugak bukan melayu yang gigih macam ni sekali.

Saya sumpah bangga dan syabas kepada awak Jess. Awak da ade bf blom? =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...