Saturday 29 October 2011

Imperfect is the new PERFECT



Kakak A: "Alaa.. I da gemuk la bhgn lengan, arrgghh!! bencinye. Ala ape susa London weight management kan ade! Ape RM8000 je? Murahnye,,, worth it la!! Yg pntg aku nak chantek!"

Brader B: "Pergh sial la, perot aku da boroi dowh! Camne awek nak mari kalo gini.. huduh mak ai!! aku kene work out main besi ni, at least 8jam 1 hari. Malu aku badan mcm badak air somalia."

Budak C: "ARRGGHH!! Jerawat! Camne aku nk mengadap dunia ni.. malunye.. nanti budak2 lain ejek aku! Aku tanak g sekolah selagi jerawat ni tak hilang.. aduhh malu3!!"

Dan bermacam-macam lagi lah keluhan dan ketidakpuashatian manusia terhadap ketidaksempurnaan pada diri mereka. Biase la manusia, mane pernah puas dgn ape yg die ade. Saksikan video ini dan korg akan rase sgt3 bersyukur dgn ape yg korg ade skrg. (Sediakan tisu secukupnye)





 Love everything about you, as long as everything in your body is real.
Setiap ketidaksempurnaan ade kelebihan nye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...